Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5, 2010

Aku Budak Baru Belajar

Awal entry dah nak gelak... Apalah punya title... Umo dah nak masuk quarter 100 years pun ada hati nak kata budak... Itu yang lucunya... Yang statement Aku Budak Baru Belajar tu betul lah kan... Memang aku baru belajar... Belajar berblogging... Tapi budak tu yang aku tak boleh terima pakai buang... Haha... Ni lah, ikut-ikutan namanya... sibuk berbaca-bacaan blog orang, bermengidamkan ada blog sendiri plak... nasib awal ciri-ciri bermengidamkan blog sendiri tak melibatkan perasaan memberontak dan rusuhan dalam hati... Kalau tak, nayalah aku nak turutkan kemahuan hati, limpa, hempedu dan diri aku ni... Mau berpukul-pukulan manja je dengan hati ni... Mentang-mentang tak de buah hati nak ditatang bagai minyak yang penuh ladang gandum untuk dilayan, maka kini hati menjadi buah hati pengarang jantung yang berpotensi diingat dipuja disanjung siang malam pagi petang, hatta pergi berlepakkan diri depan TV sekalipun... Tetap ingat hati sendiri, kot-kot hati merajuk tak berkasih-kasihan dengan diri sendiri... useless plak bercinta dengan diri sendiri...

 Sumber: Meng'google'
Tajuk sudah comel, entry plak berlari-lari ke lombong... kenapa menyimpang ni? Ayayaya... Tolong ajarkan aku menjadi pemblog yang comot menjadi cumil... Semoga hati aku terhibur bila dah bela sebijik blog ni... Hari semalam blog baru lahir, maka aku tak de berkeinginan nak bertemenung-temenungan pikir nama blog... Haha.. Mentang-mentang kata baru lahir, maka berpikiran perlu letak nama plak... Manusia... Manusia... Haha... Ayat lain, erti kata nama yang sinonim, aku ni baru dalam arena berblogging, tolong la bagi komen tang yang tak comel dan comot-momot tu... Aku kan budak senior junior baru berciri comot... Ajarkan aku... Ajarkan aku...

No comments:

Post a Comment