Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

Taiping Mari...Memory Lane

Acara   : CiBEC, Cohort 8, Group F
Tarikh  : Nov/Dec 2008 (1 Month)
Tempat: Taiping, Perak
Peserta: Budak Comot and the rest is undefined. Aku je dak Tourism, kene survive la... Huhu

Yang comel tapi comot tu lah aku... Sengal plak tengok balik... Aku memang sempoi and sengal-sengal aja gitu. Ni Group F before dilepaskan tuk Treasure Hunt, hapi-hapi-hapi je muka masing-masing. Selain tu, masing-masing pun tengah Job Hunter gak time ni. Maklumlah, baru abes study... Huhu

Game Bola jaring, Budak Comot jadi Goal Shooter (GS). Rabun-rabun pun still bleh shot goal je.  Shot dengan mata hati... Hahaha... Maintain... Sempoiiii
Ni plak lepas One Moment in Time... It will be always One Moment in Time you will never get it back. Masa akan bergerak, lebih pantas lebih banyak memori yang akan tertinggal, yang kita ingat hanyalah kenangan bersama semua... Time will never be come back, but we could together-gether, remember it as apart of us...




Kenangan bersama you all is precious moment i ever had. Huhu.. Berorang putih, mat salleh bagai Budak Comot ni. Maklumlah, kan kata CiBEC... Huhu... Aktiviti-aktiviti yang dibuat tu agak menarik jugak lah.


Akhir sekali, aku tepek la gambar 1 group aku yang vogue de vas. Group F. Seronok boleh join CiBEC ni. Banyak gak manfaat yang aku boleh kutip, timba, simpan dalam poket memory aku and banyak jugak yang keciciran masa panjat Bukit Larut Hill, meround Taiping Town, mandi sungai dan bermandi hujan... Keciciran sebab terlalu bergumbira melawan rasa penat dalam hati... Huhu


No comments:

Post a Comment