Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

Action kamen... Ini notis untuk kamu!


 

Bila aku tak dapat beraksi di Face Book lagi sebab my office dah mengisytiharkan pemblockkan laman sesawang FB secara hakiki barang kali~sigh... Maka pasti melayari muka buku, berface-booking menjadi acara tahunan, mungkin jadi skala lebih kecil, bulanan atau dah tak berskala terus... Infiniti, waktu yang berterusan tak bukak. Huhuhu...


Tapi sekarang~


Kasihan FaceBook[dot]com. Pasti URL tu akan aku rindui selalu. Bersawanglah disana, bila aku free-free nanti aku akan bersihkan sawang tu ya. Over kau budak comot lansung tak mau bukak face book. Huhuhuhu. Niat mau bukak itu ada, tapi tak kesampaian. Bukak secara niat saja lah. Lagipun dalam email  tak de mention tarikan yang so surprise pun untuk suruh aku bukak dengan kadar segera. Hahahaha. Memang tak ada, sebab kalau ada pun, tarikan tu tak de lah bertaraf harus didahulukan. Hahaha

So kepada kawan-kawan yang masih mengadd aku tapi still tak diapprove oleh aku, bukan niat tak mau approve, tapi tunggu ada kelapangan yang sangat lapang sampai boleh jadi lapangan terbang, baru aku approve request kamu. Janganlah serik untuk mengadd aku. Aku masih active berface-booking, tapi sekarang progress face book aku sedang dalam status malar, pasif, siput sedut etc-etc-etc. Janganlah kata aku mengabaikan kawan-kawan, pengabaian bukanlah secara sengaja. HT^$%^V8&^ Huhuhu


Tapi aku ada dataran beraksi yang baru untuk aku beraksi secara aktif. www.dreamyofreality.blogspot.com. My live, my live, my passion... Full version of expression will be up-loading fresh dari aku. Aku akan terus beraksi di medan maya. Hahahahahaa. Action Kamen kini akan jadi rakan sejawat aku, ultramen jadi member baik aku, batman jadi peneman aku, superman akan selalu bersama aku. Apa aku merepek ni. Kepada anda, selamat berface-booking. Kalau nak baca blog from my face book,  jangan lupa click pada link amek kesah kat bawah entry ni. Kita beraksi kat blog aku plak. Tanah jajahan aku, ladang aku, tapi untuk kita berlibur. Yipppppiiii~




logo baru

No comments:

Post a Comment