Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

Jalan-jalan dengan Budak Comel

TUari masa balik kampung, aku bawak ammar jalan-jalan pi Tunas Manja. Orang mersing sejati tau  lah mana Tunas manja. yang tak berapa sejati silalah ke tepi, bagi laluan kat yang sejati-sejati je. Hahaha


Kepada yang rasa jemu tengok budak comel ni, pun boleh ke tepi. Mungkin anda kata aku ni jakun-kecoh-tak de budak lain ke nak promote-bangga nephew sorang ni... Helloooo... I have another 17 anak sedara yang lain ok. He is the 18th of my anak sedara. See-see-see... Anak sedara yang tua dari aku pun de. Seriously, waa tatak tipu punya maaa... 




  Okeh, anda yang dah tak berape suka dah blah, meh yang tinggal-tinggal tu tatap muka budak comel yang aku bawak kehulu ke hilir ini.

 
 Aku sogok dia dengan Biskut 1 paket. Maka dia pikul la bikut tu ke mana-mana dalam Tunas Manja tu.
 


 


Ni plak tolong angkat tisu Scott. Bergalak nak angkat walaupun terkedek-kedek nak jalan bawak tisu tu.






Sebab budak Comot hanya ada sebijik bas beserta seorang pemandu, maka kenalah tunggu bas datang. Baru boleh lek umah. Budak comel pun duk renung jalan sebab takut terlepas bas. huhuhu...
logo baru


2 comments:

  1. asyik usung anak owg..anak sendiri bile plak????

    ReplyDelete
  2. huhu... anak sendiri???? ayaya..sebelum tu kene cari suami sendiri dulu la baru dpt usung anak sendiri...huhuuhu

    ReplyDelete