Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

Aku B.e.n.g.a.n.g

Aku meluap-luap nak update blog, tetiba hanya my lovely pinguApacer je yang di detect oleh CPU. My lovely hdd, cannot. Makanya, terbantut semua harapan, Tak mau Update blog la cam ni. Tak de M.o.o.d. Hanya teringat blacky and rasa nak pi azura beli makanan saja. Gerammmmmm.

dah Approve semua waiting list di FB, and mengadd mana-mana kawan-kawan yang tercam macam aku kenal minah/mamat ni. Harap-harap, nanti boleh tengok FB lagi, dengan harapan semoga FB takkan menjadi sesuatu yang membosankan. APA???? Aku sudah hilang passion pada FB? Mungkinnnn....

Chowww.... Happy Weekend. Aku masih tidak bergambar dengan blacky secara gedik. Tunggu si kasih ada masa, baru boleh menggedik dengan blacky and tayang satu alam yang aku ada blacky. Hahaha.. Bukan Blackberry. Tapi my lovely blacky la. Si ego-S yang black. Huhuhuhuhu... Tengok lah petang ni, kalau ada kesempatan menggedik.


logo baru

No comments:

Post a Comment