Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

Aku mintak lari diri


Tadi Ma call aku then aku pelik bila dia cakap achik suruh call je sebab dia and abah dapat free call through out this day. Rupa-rupanya today is your birthday. Sebab tu ma and abah dapat free call (both sim card registered under your ic)

SORRY LAH. TADI AKU DAH PANGKAHKAN DATE HARI NI KAT CALANDER, TAPI TAK PERASAN...


TODAY IS YOUR BIRTHDAY.

SORRY SISTER.


Aku ucapkan selamat Hari Lahir.

Semoga engkau dikurniakan kesihatan yang berkondisi baik selalu,

Memperolehi rezeki yang berjuta-juta rahmat,

Kebahagian rumah tangga yang harmoni sentiasa,

Dan Umur yang panjang.

Terima kasih sebab selalu menyokong aku adik kamu yang nakal dan agak degil ini. Mungkin kita lebih mengenali satu sama lain kerana peel kita juga serupa walaupun tak sama. 

Thanks jugak sebab ada semasa aku sentiasa dalam kesusahan.

THANKS FOR EVERY SINGLE THINGs YOU HAVE DONE SISTER.

THANK YOU SO-SO-SO MUCHmellow.

HAPPY BIRTHDAY



logo baru

No comments:

Post a Comment