Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

Aku Sedih bangat ni dong

Aku tengah dalam keadaan koma. Sebab kekomaan aku adalah apabila kawan kesayangan aku dah mahu memblahkan diri dari aku. Owhhhhh... Tolong... Sy perlu awak, tapi kalau awak dah nak blah jugak, terpaksa la sy angguk setuju. Sy nak berkawan dengan awak. Sy suka aje ade awak Tapi... Kalau awak rasa ini yang terbaik, baiklah... Sy akan angguk setuju untuk memudahkan semua urusan. I m  selfish, tapi... Kalau fish yang sy jual tak laku, kena lah sy jual starfish plak... Huhu... Alangkah sopannya aku bila so sweeeet phewittt berkata sy awak. Tapi itu lah hakikatnya... Man come and leave. Who will win stay?? I don't know... With me? I don't think so... Dia bersama aku dah stick together for 3 years, so kalau drum stick hanya ada satu, tak best lah bunyi drum tu. Tapi... Kalau drumstick ada satu??? Aku sebat dulu... Yihaaaaaa... Sape tak nak drumstick yang gebu tu... Huhu... makan-makan-makan... Drumstick ayam tu, so sweet phewittt..Fuhhh... My favourite tu. Walaupun sedih dalam hati, tapi aku kenalah hiburkan ati aku ni.

Kalau aku sorang-sorang... Aku rasa sedih.

Kalaulah aku ada kembar, akan aku kongsi semua rasa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Macam mana pulak kalau aku ada kembar yang ramai??

Adakah akan se'fun' yang disangkakan??

Manusia takkan lepas dari melakukan kesilapan. Manusiakan selalu tersalah langkah. Kadang2 aje baru tersedar salah langkah, tapi masih ego nak kata yang diri buat silap. Aku??? Aku memang manusia ego. Tapi bukan pemilik ego-S... Huhu... Entahlah... Kalau apa yang terjadi ada hikmahnya, harap yang terbaik untuk kami. Kalau yang berlaku itu ada yang tersirat, moga Allah ya Rabbi jelaskan agar jadi tersurat. Mata manusia tak nampak yang halus, yang terlindung disebalik hijab mata kasar, tak terjangkau otak. Manusia memang selalu bergitu.
in between_ 

between want, really want,
between need, really need,
wanted, needed,
i m in between_
between like, really like,
between love, really love,
like, to be loved,
i m in between_
to u that i like,
we both not ready to involve,
in the game called,
love..
because i m in between_
too complicated,
you..only you know,
a few days ago,
i really into u,
thanks my friend,
u means to me..
but..
i m in between_
let time be a judge,
let time be apart of us,
forget me not, love me not,
hate too lost, but
i m in between_
 
logo aku

No comments:

Post a Comment