Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

Berubah status

Hmm. Apakah perasaan bila akan berubah status. Stakat ubah status single kepada in relationship itu masih agak klise rasanya. Lagilah kalau dalam FB, arini kawan status single dah jatuh bersepah-sepah. Bila declare letaklah status in relationship, aku yang terover gedik letak engage with...ha-ha-hampeh... huhu...ada yg YM and PM ty kesahihannya. Ayayaya... My best click, i will tell you lah kalau i have middle2-pre-big-occasion. Boleh ke kate engagement ceremony tu  middle2-pre-big-occasion??? Over betul ko Budak Comot. Huhu. Aku suka tgk kalau yang kat FB tu married with. Wahhh... Status itu sangat indah sekali. Sooo Sweeeett..Pheeewitttt... Awek/tunang/isteri kepada suami orang tu. Kan banyak statusnye. Terkebil-kebil aku berangan. Hehehehe

Yang ni dah bertukar status FB engage with, tak lama lagi akan berubah status married with... Wahhhh... Congrate my friend. dari From 1 kita sekelas, sampailah From Upper 6. Seangkatan sekelas, seclick same-same membelahkan diri dari Form 6 Science Stream ke Economy. Phewiitttt... Less than a month kau dah nak berganjak satu status. Fuhhhh... Cepat betul masa berlalu.


One more friend will getting marry. Aku akan attend to this ceremony, will see. Sedihnya bila tengok orang lain dah berubah status, aku masih berstatus Budak Comot. Hahahah

 

No comments:

Post a Comment