Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 4, 2010

Aku Sangat Grrrrrrr....

Aku sedang merasa Grrrrrrrrr.....rammmm...Sangat-sangat-sangattttttt!!!!

Semalam sedang bertemu-ramah dengan uncle Google tentang wallpaper yang so awesome, tetibe PC aku digondam oleh mr. virus. Ade ke patut??? sapa kenal dengan anasir nazir tak bertauliah ni.

Security Master AV?? 

Apakah tugasnye ditempatkan pada PC aku??? Aku cetek bab-bab virus defender ni...

Dah la semalam selambe yaya je menggembar-gembur PC aku dia dapat detect 5 eko virus.

Arini aku diberitahu virus detection up to 56 eko plak.

Tapiiiii....

Bila click remove all....

Dia suh upgrade ke new one... Kene bli plak tu.. Hoiiiii... AKu tak install ko kat PC aku lah.... Skang ko dah carca-marbakan PC aku, nak suh aku melayan duk click ko plak each time ko appear???

Ko ingat best sangat ke setiap kali click ko tu???


Dah lah tadi aku pi klinik, nak dapatkan ubat sebab penyakit allergic aku tak kebah-kebah... Ni ko tambahkan plak penyakit allergic aku pada PC yang bertayangan paparan Virus detection... Adoihai...

Ni pun nak post entry aku melepak kat PC staff yang sorang lagi ini. PC aku??? Duk loading logo aku tak upload2... 


Gua Tension lah macam ni... Sekarang nak meredakan ketensionan aku dengan merenung PC sambil nak pk, malam ni nak wat pe ekkkk... Semalam de orang ajak pi downtown cheras, klau on plan tu, aku nak mencarca-marbakan suasana kat sane. 

Aku tengah Grrrrrrrrrrrrrr...rammmmmmm!!!!!!


NotaKuaci: Hari ini memblah dari PC ni dalam keadaan aku sedang marah... Apala itu PC.
logo baru

No comments:

Post a Comment