Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 3, 2010

Sedikit terfrust...huaaaaaa

Aku jarang tengok TV. Boleh bilang berape banyak cerita series je yang aku followed. ADAMAYA is one in the drama series list yang aku tak follow. 

See-see-see

Orang kata la sedap lah, best lah, adik mia yang comel-sangat tertarik-comel-comel-sangat de boom... Siap de fan kat FB... 

Aku??? 

Sangat kau comel tapi tak mampu menarik aku ke kaca TV or screen PC download cerite tuk tgk balik ADAMAYA even cerite dah abes dah... Huhuuhu

Tapiiiii....

Selasa malam Rabu this week, aku  melangkah suka-ria bawak bear besa badan aku turun ke living room...


Sungguh... Hampa....


Dah habis dah for this season. Nasib last week aku tengok endingnya. Walaupun aku tak tau that is the last episode... Sebab aku tak rela termiss tengok... Melinda sudah berkahwin rasmi dengan Sam/Jim, pregnat nak masuk 3 bulan. Kalau tak... Mesti aku bertambah kecewa...

Seperti aku terkecewa dengan drama series most favorite aku ni....


Kecewa sebab aku tak tau pe jadi kat Lucas and Peyton. Huaaaa...Sedih wooo. Mampu tengok sampai second last episode sahaja... ayat yang mengkecewakan aku. Aku amat memfollow cerita ni, tapi the last episode, hanya mampu bertanya pada uncle google je. Sangat sedih tak dapat tengok Sawyer yang dibitau oleh uncle Google. Comel ke dia... See-see-see... Inilah yang strong-strength signal full-good reason kenapa aku tak mau tengok drama series. Nanti aku terkecewa kalau tak tengok ending. Huhuhu
logo baru

No comments:

Post a Comment