Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Jalan-jalan hujung Minggu

Beberapa minggu yang sudah, aku ada berjalan sorang-sorang ke KL. Huhu.. Niat cari baju kain pasang tuk my mum. Berjalanlah aku keseorangan pi Jalan TAR. Then masa aku nak balik ke Bangi, cam beselah aku tunggu kat St. komuter Bank Negara. Aku dah macam mamai-mamai tunggu komuter. 


Tiba je komuter Seremban, aku terus melangkah kaki nak masuk koc. Tetiba ada dua mamat ni, terkocoh-kocoh keluar dari koc. Tadi dah masuk, ni keluar plak. Sambil bisik-bisik. Lagilah aku confuse.... Ayaya... Aku kat mana ni, dah berada di Wonderland kah????? Koc kosong... Tak macam hari minggu pun.... Aku redha and redah je la kalau salah naik komuter pun. Huhu

Rupa-rupanya.......

 Tersebut lah al-kisah Sang Kancil beramai-ramai mengadap....

Toibbbb....

 
Aku naik koc untuk wanita rupanya. "Wanita Sahaja Sepanjang Masa". Patutlah mamat-mamat yang masih sedar kejantinaan mereka tu keluar sambil bisik-bisik. Cover malu lah tu. Huhu

Bagi kanak-kanak yang berumur bawah 12 tahun yang membuat perjalanan bersama ibu atau keluarga wanita masih diberi kebenaran untuk naik bersama awek-awek cun so sweeeet phewitttt. Huhu..Selamat and untung mereka ni.
Adik-adik manis and macho yang ada dalam koc aku masa on the way balik Bangi.

Tapiiiiiii.......

Apakah masalah mereka ini????? 

 Akak/abang/yaa-aauww2 yang menyandar di pintu itu and abang brother yang berseluar pendek ni??? Seorang mungkin kecelaruan minda/jantina. Tapi yang abang macho-man tu??? Masih kurang kesedaran atau tak sedar...
 
 And seorang abang macho-man ini yang lengkap berpakaian office. Kemaja and slack. Hmmmmm???

Fikir-fikirkanlah tahap pengetahuan am keadaan semasa masyarakat kita. Atau aku yang yang kurang sedar and kurang berkemampuan untuk memcapai tahap pemikiran mereka.


logo aku

No comments:

Post a Comment