Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

Belajar dari kesilapan

Kenapa saya suka berblog???

Sentap kejap Budak Comot bila nampak status member baik ni post kat YM dia... 

Kenapa?????

It all about kepuasan diri sendiri.
Macam kalau post status kat YM, FB, Twitter. (aku tak de twitt3)... Huhu..Nothing more then self-satisfaction... Kalau nak jadi gossipers' so... post status pun boleh mengundang bahaya jugak. Tambah dosa mak, nyah bila ada yang menggosip2... ha-ha-ha...Niat tidak suci hendaklah dibuang jauh-jauh-jauh...


NotaKuaci: Sejak dua tiga menjak ni, aku punya logo duk floating tak tentu arah dalam entry and blog.. Tu lah ... Gatal sangat tangan tambah widget konon nak nampak best.. Padan muka kau budak Comot... Mengundang perasaan tidak senang penduduk setempat (yang terlibat)... Hahaha... Tapi sebab rasa nak explore punya pasal... Alter code-and-alter-lagi-and-alter-lagi.... Maka... Jadi lah seperti rupa blog sekarang... Puas aku blaja coding... Kalau ko tak berblog, ko tak de kepuasan macam aku... Rasa yang ada hanya tak puas hati saja... Huhu... Belaja dari kesilapan... Fikir-fikirkan dan selamat berfikir...



logo baru

No comments:

Post a Comment