Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

Mari Membaca

Membaca Jambatan ILMU

Melentur buluh, biarlah dari rebung

Budak comot suka belikan Budak Comel untuk dia tengok-gigit-belek-baca... Haha... Itukan buku serbaguna...




Ammar suka tengok buku yang dia ada. Ke mana-mana dia akan bawak buku tu. 

 See-see-see... Dia angkut siang-malam-pagi-petang.
 




Duduk dekat aku and tunjuk pic yang dia tau. Cat-Ayam-ayam kokok-mooo-Tupai... Apa sahaja yang dia terlintas kat otak, time dia teringat, dia akan bitau aku. Aku pun akan sogok minda dia. Pandaiiii Ammar... Standard lah manusia sukakan pujian... Huhu

Sambil baca-konon, sambil tengok TV. Sama macam peel aku masa study dulu. Huhu



Selak-belek buku. Coverlah tu. berlakon je lebih...Pandai-pandai-pandai.





Sama macam aku kecik-kecik dulu, pantang nampak camera. Nak posing-sengeh je.


logo baru
Like Untie cu, Like nephew.



No comments:

Post a Comment