Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

Jom Kecoh-kecoh-kecoh

Next week Jom Heboh will Be at........ Dont kno where.... Huhuhuhu







Tapi....

Ni bukan nak cite Jom Heboh for next week, ni cite Jom Heboh laast-last-last few week... dah basi dalam hdd aku gambarnya. Dah bau baru perasan kewujudannya dalam hdd aku. Hahaha

Ada bas untuk naik, tapi aku memilih berjalan kaki. Exercise is better for your healthier life.
Snap dulu... 1...2...3...kejuuu buchukkk

Ada pameran kerjaya juga...Oleh sebab aku dah de kerja walaupun belum iktiraf jaya. So ignore saje pameran itu.

Orang yang ramai, kalo tak ramai, ko bukanlah pi Jom Heboh.. Huhu

Air tembikai untuk hilangkan dahaga, tak boleh hilangkan orang untuk jadi lengang.

Banner standard Jom Heboh

Aku pengguna Maxis, so aku snap rangkaian hubungan aku sahaja.Kah-kah-kah

Sudah makin malap warna dunia.

Makin gelap....

Ayark.. Sudah Gelap...

Gelap sampai aku pun become dark.

Indahnya ciptaan allah bergabung dengan ciptaan manusia.






JOM HEBOH berakhir dengan tazkirah


Dah Maghrib, mari Solat.




Hepppp... Bese dia, jejalan time mahgrib tak ingat umah will be accept, tapi  sampai tak ingat Allah will be annoying. Rejam sampai mati baru tau.

Biar aku budak comot luaran, bukan comot dalam hati.




Ya allah, dekatkan aku dengan sifat mahmudah yang Kau berkati dan jauhkan aku dengan sifat mazmumah yang Kau murkai.

SubhanaAllah.




logo baru

No comments:

Post a Comment