Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

Pernah tak?

Dalam hidup ni penuh kediversityan. 

Huhu...Diversity which kadangkala buat anda, aku, kamu, dia, kami atau sesape jela kat muka bumi ni, KELIRU, KECELARUAN, KEBINGUNGAN, dan akhirnya termengong-mengong tuk buat keputusan. Pilihan kat tangan kita, tapi... Satu masa, akan rasa to argue it untuk 1juta kali "what shall i do? what it will be? What i suppose to do?" What-what-what-many-more kind of what Q will be appear...Thing-thing-thing...Kalo la bleh tolak tepi Q yang berebut-rebut nak take place dalam otak aku ni and go-straight-to-the-point then thing...settle..successful...Bling-bling mate kelip-kelip shining star... So heavenlynya lah idup. Would it be like that??? Belum pe-pe lagi aku sendiri akan label diri aku, LOSER

Hayya... How come semenye dah siap terletak tinggal take-and-go saje??? Touch-and-go pun perlukan sedikit usaha untuk topup bila credit dah nak kering, kalo tak, tak lepas lane jugak... Huhu..See-see-see... Aku yang sedang bermoral down ni, macam nak anggap loser je diri ni tanpa sebab. Satu step aku amek, aku mula akan revise then argue tak tentu pasal dengan diri aku. Mulalah nanti aku  macam jatuh sakit (sakit ati) dengan diri aku. Mulalah aku macam nak merajuk dengan diri aku. Mulalah aku macam kayu diluar batu didalam. Mulalah aku macam bermonolog dengan diri ikut pembentongan saluran penafasan. Mulalah aku mengarut macam entry ni. Hayyyyaaaa.. Ini olang, sudah nampak LOSER mau jadi tambah LOSER ka???

Aku nak jadi LOSER???? Tak mauuuu!!!!!!!! Berani kau kate aku LOSER????

Dunia ni banyak warna, tapi warnanya bergantung pada kita. Kalo kita nak dia suram, suramlah ia. Tapi kalo kita nak ia bersatu dengan warna kita, meriahlah ia.

(NotaKuaci: Camne ek kalo dalam dunia ni, hanya kita je yang berwarna? Yang lain black-and-white?-once again start making Q's in mind)


NotaKuaci: Aku sedang berada dalam kondisi undefined. Seolah-olah duniaku black-and-white. Vintage theme. Aku...lenyap..tenggelam dalam...what we call it... kenegativean...Nyah warna kegelapan... datanglah kehidupan!!!!! Adoihai

logo baru

No comments:

Post a Comment