Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

Waka-Waka-Wak....Bola-bola-bola



skang ni tengah demam bola-bola-bola... Walaupun aku tak tengok live at stadium astro or stadium depa duk lawan, tapi aku tumpang kesemangatan tengok orang len duk tengok bola. Syokkkk oooo... 



huhuhu...Maknanya???? Aku tak de la tengok sangat match tu... Huhuhuhu







Aku bukan nak post pasal match ke, pasal team ne yang lawan semalam ke, pasal sape kalah-sape menang ke, ape ke... It is game bebeh...Bola tu bulat...but....Not juz a game, but game full of soul.

Tak caya?????

Player football tu bermati-matian (blum masuk berite lagi yang depa mati) menentang pihak lawan, berhempas-pulas penjaga gol duk flying-flying tangkap bola.

Tu bukan semangat ke namenye...

Yang aku nak show today pulak pasal soccer fanz kipas-susah-mati ni...


Lagi bersemangat kita tengok bola bila dengar jeritan pembawa semangat pasukan masing-masing...

Bersahut-sahutan...

Player lawan di padang, soccer fanz lawan outside padang...

So...
Aku pun wat la something not special tuk usaha aku support diri aku dengan demam bola ni jugak...

Of cuz la ia berkaitan art and design... 

Presenting Postcard FIFA World Cup 2010

special home-made fresh oleh Budak Comot...


Suke-suki sempena demam bola...Huhuhu

Menghargai soccer fanz all over the world for supporting their team. Tak bernilai untuk depa, tapi a few year after ni nanti, FIFA world cup 2010 at south Africa ni akan jadi memory for everyone. Macam football match yang sebelum-sebelum ni...

Myb pic yang ade ni akan jadi kenangan. Sape tau???





Kita nantikan pasukan mana nanti yang jadi juara...

Selamat menonton bola and selamat bersorak...



logo baru

No comments:

Post a Comment