Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 25, 2010

Be late sometime is better than never.

Happy-belated Father's Day kepada semua father, daddy, abah, apak, baba, ayah and apa saje lah panggilan to your dad. My dad is Abah. Your dad? 

Yang tak berdaddy, jangan lah sedih, hidup itu anugerah, mati itu pasti. Sedekahkan Al-Fatihah.

Aku saje tak nak wish and post entry on that date, sebab abah aku bukan baca blog ni. So call sudah, yang tak relevan boleh dibuat kemudian-kemudian. Huhuhuhu. Yang kemudian-kemudian adalah seperti ini, disini, waktu ini-beriya-iya menulis blog. Bila nanti kemudian hari saje aku tunjuk entry ni pada dia. Hahahahaha

My abah lahir on 26 June 1941. Beliau lahir 44 tahun sebelum aku dilahirkan. 29 tahun sebelum beliau berkahwin dengan My mum. So sweet phewittt. 

Here we go. My abah with my lovely mum.

Semoga allah anugerahkan...
Kesihatan yang sempurna seiring dengan umurnya. 
Rezeki yang melimpah-ruah semoga beliau menggunakan kejalan diredhai.
Umur yang panjang agar mampu melihat aku bahagia dan membahagiakannya.
Kegembiraan berpanjangan selama mana dia masih hidup.
Permudahkan semua urusannya  agar dia tidak merasa kecewa.

Kesedihannya bukanlah kesenangan bagiku.
Kesusahannya bukanlah niatku.
Semoga kehadiranku sebagai anaknya meringankan kesedihan dan kesusahannya.

Mungkin ini doa semua anak-anak,
Mungkin ini juga terkilas di semua anak-anak di dunia ini.

Aminn.
Aku hanya manusia biasa.

SELAMAT HARI LAHIR ABAH.



logo baru

No comments:

Post a Comment