Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

Best

siapa suka makan bubur pulut hitam???

Mari jamu mata.

Last-last-last week aku ada buat bubur pulut hitam.

NotaKuaci: Gula kabong that's my mum told me. Tapi commonly orang panggil gula melaka kot.


sambil-sambil tu...





Tak nak potong pun tak apa, masukkan ikut selera kamu. Gula pasir pun boleh.



Sudah mendidih. Sikit masa saja lagi boleh serve.


Sudah hampir ready.

Portion boleh untuk 5-6 orang sekali makan.

Masa ni aku spend about 2hours untuk masak. Kalau ada yang masak less hour than me, tu lagi pro. Aku cuma amatur, rasa nak makan, aku masak. Nak beli ready-cook kang mahal plak. Dapat ciput je. Huhuuu

Cara hidangan aku, makan dengan biskur cream cracker pun sedap.
Budak rumah aku kata makan dengan roti, erk... Ikut selera masing-masing.


logo baru

No comments:

Post a Comment