Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

New Product Naturally

Presenting....

New Product....

Naturally...

The product not exist by hand-made yet...

BECAUSE IT IS....

A kind of lock. 

BUT

The real key-locker by leg.

JAJAH lock tangan aku dari biarkan aku buat kerja. Sedangkan aku perlu membuat kerja.

Time ni aku acah dia yang aku nak pi jumpa abang hensem. Dia teruja abang Pasta Station di Seksyen 3, BBB. So aku hanya acah dia yang aku mau dating dengan abang hensem tersebut. (hensem mana aku tak penah tau; aku tak penah tengok pun)
Then dia start to do a kind of weird thing.

Lock tangan aku dengan grap with her leg.

Tindakan yang dilakukan mungkin berunsur cemburu.

Ayayaya...

Budak-budak-budak


logo baru

No comments:

Post a Comment