Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

Rajennya

The same day yang aku kena buat settlement for beijing's payment tu, di office pun aku sibuk... Ok-ok-ok... B.U.S.Y. Tak selalu busy, tapi ia berlaku secara seasonable. Dalam sehari boleh dilanda kesibukan selambak and kelengangan juga secara selambak. Maksudnya???

Busy secara berseasonable la tu. Huhuhu


Tapi aku busy, ada budak tu pun ikut busy. Busy nak tolong aku. Okeh. Mari tolong budak comot, wahai budak nakal. Kalau tak, nanti kamu busy kacau orang lain buat kerja pulak.


Tunggu paper fotostat.


Ambil and bagi pada aku. Owhh... Sweet. Walaupun agak melecehkan aku, tapi masih mau tolong.


Aku biarkan saja. Nanti dia buat macam-macam lagi pening kepala.





One more...

Sempat melihat ke camera hp walaupun B.U.S.Y.


Okeh... Settle...

Thanks JAJAH, sebab tolong Budak Comot.


logo baru

No comments:

Post a Comment