Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

Sepetang Dengan mu

S.M.i.L.e 

Last week kena settlekan payment untuk customer ke Beijing (siapa nak saya uruskan, sila lah email kepada saya : hitam_puteh85@yahoo.com). Budak nakal ini ikut jugak. Because ada several problem about the payment ; actually hanya misunderstood and mau bikin orang pening saja.. Huhuhu...So Budak Comot diminta looking care Budak Nakal. Aku tak ada idea how tu entertain her. So aku hanya ajak dia snap pic, and dia suka saja. Hhuhuhuhu

Chakkkkkkk

Budak nakal yang mengoperasikan viper secara tidak sengaja. And aku tetibe gubra. Terkejut aku.

Budak Comot enterframe.

 Giliran Budak Nakal plak nak explore my hp yang xbest-tapi-sangat-best itu.

Okeh. Ini hasilnya. Budak Nakal snap using my hp. Sedikit gegar, tapi untuk first time user, oklah tu.

Okeh... Masa busy duk mensnap pic tu. Ok-ok-ok. B.U.S.Y... Ada sesuatu mengganggu perhatian aku.

Dia lagi indah dari kenderaan yang aku naiki. 

Si blacky.

owhhhh... Awak sangat chome-chome-chome. Bila aku boleh naik awak. Tak ada ke sapa-sapa yang bagi tumpangkan aku untuk menikmati keindahan perjalanan bersama awak???

I fall in love with dia since i m in form 3. Owhhhh si blacky. I m totally insane and crazy like baby craving a milk... Okeh over-
I L.O.V.E YOU

My owh My.



logo baru

No comments:

Post a Comment