Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 6, 2010

Pulang...Marilah Pulang

Tak sabar mahu pulang ke kampung Halaman. Esok akan menjejakkan kaki sekali lagi ke tanah Mersing. yahoooooo...



Kepada sesiapa yang pernah membaca, melintas seketika, mengikut dalam diam, dan yang terperasaan blog ini wujud, aku mahu menyusun 10 jari memohon ampun maaf jika ada silap dan salah aku sepanjang bertaip-taipan dalam blog ini. Tanah jajahan aku untuk mencurah semua rasa, andai curahan rasa aku ini membuat engkau terasa, aku mohon maaf.


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.


Entry akan bersambung raya ke-7, mungkin. Sebab sekarang mahu bersiap pulang ke kampung.

Schedule Entry. Busy memikirkan raya. Tak sempat nak mengadap PC untuk memohon maaf. Huhuhu. Niat itu penting. Wink-wink


logo baru

No comments:

Post a Comment