Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Aku Tensi

AKU TENSI... 

Pagi-pagi my pinguapacer telah membuat pasal yang paling kaw-kaw.

Kalah KOPI KAPAL API. Kali ini betul, betul-betul kaw.

Since aku belajar kat u lagi aku dah guna pinguapacer ni, today, now, baru sekali dia buat pasal. But, itwill cause me in trouble woooo... Ayarkkkk... Sakit dah perut aku ni. Kecut plus geram plus marah plus bengang plus unexpected sense. AKU TENSI... Semua folder in my pinguapacer telah terhidden dari pandangan kasar dan pandangan halus. Hanya melalui scan antivirus je aku tahu folder tu ada, wujud. Tapi bila bukak thumdrive. HAMPA. Mana pergi semua folder aku. Hampeh punya virus. Sudah di transfer ke hdd pun masih tak nampak bayang wajah folder. Kau buat hidup aku kucar kacir.

AKU TENSI...

Sudahlah aku kerah segala tenaga untuk menjadi rajin, dengan segala saki baki semangat yang ada, aku gagahkan diri, ikhlaskan hati untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai pencari rezeki tegar, kini aku diuji lagi. Macam memang nak bersekutu dengan niat aku saja. Macam mahu bagi positif support untuk niat aku yang agak negatif ini saja. Inikah takdir atau kebetulan?

AKU TENSI...

logo baru

No comments:

Post a Comment