Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Petikkan gitar untuk aku...Pleaseeee

Maya Karin – Erti Cinta


C
Termenung ku bercelaru
Em
Memikirkan cinta
F Fm
Di mana sebenar
C
Namanya cinta




C
Tak tertahan hati ini
Em
Bila kau berkata
F Fm
Sememangnya aku
C G
Menyintaimu



( 1 )
F Em Am
Mungkin kita tak pernah mengutarakan masalah
Dm G C
Kau dan aku bagai tiada arah
F Em Am-A
Namun aku percaya kita akan mengatasi
Dm G
Segalanya hanya untukmu


C
Kupasti


F G
Sama-sama kita kembali
Em Am
Sama-sama kita binakan
F
Cinta yang pernah mekar
G C
Untuk engkau dan aku


F G
Sama-sama kita tempuhi
Em Am
Sama-sama kita rasakan
F
Apa yang dinamakan
G C
Erti cinta sebenar


( ulang dari 1 )



Sama-sama kita tempuhi

Sama-sama kita rasakan

Apa yang dinamakan

Erti cinta sebenar


Erti cinta sebenar, tiada kesempurnaan dalam sempurna. Ketaksempurnaan itulah sempurna yang nyata. Kerana ia saling melengkapi ketaksempurnaan yang lain.


logo baru

No comments:

Post a Comment