Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

Ngeri

Hari ini, 8 November 2010. Sekitar jam 4.30 PM. Aku hidup dalam suasana ngeri.

AKU TERKURUNG DALAM TOILET.

Pintu toilet terkunci, dan aku gagal buka pintu most around 15 minit. Apa yang ada untuk aku bukak pintu toilet tersebut? None. Tiada apa-apa.

Nak menjerit?
Nak Sepak pintu toilet?
Nak Panjat tingkap kecil di atas flush toilet bowl? - macam dalam drama -
Nak duduk melengung di toilet bowl sambil meratapi nasib terkunci dalam toilet?
Nak nangis? Tak mungkin lah.

Confirm tiada siapa yang mampu dengar suara aku kalau aku jerit. Terkurung dalam toilet yang berkunci, dalam rest room yang juga berkunci? Okeh, 2 pintu berkunci. Tiada siapa perasan aku terkunci dalam toilet.

Bagaimana aku boleh taipan entry ini?

Huhuhu. Maaf pintu, aku terpaksa kopakkan kamu. Makanya, baru aku boleh keluar.

N.G.E.R.I.

Kalau sehingga jam 5.30 PM pun aku tak boleh keluar, apa mungkin berlaku?

Tidur dalam toilet? Aisshhhhhh...


footer

No comments:

Post a Comment