Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

Teman Lama

Semasa di UUM, aku berlibur dalam hati bersama teman sepekuliahan semasa menuntut ilmu di Sintok ini dulu-dulu. Menumpang bermalam di rumah beliau, terima kaseh daun keladi kerana bagi tubuh kecik aku ni menyibuk di rumah kamu. Kihkihkih.




Inilah dia tuan badan yang menjadi tempat aku menyusahkan selama 2-3hari di Sintok. Jangan marah ya teman. Luv you so much muahhhh-muahhhh-muahhhh. Siti Rasyidah Hassan. Lain kali aku datang, aku mahu menyusahkan kamu lagi ya? Boleh? Angguk secara paksaan ya. Huhuhu.

Budak Comot di COB.

Terima Kasih Daun Keladi, Ada masa aku kembali, Bolehlah kau bagi tumpang tidur lagi. Pantun 3 kerat.
Ini entry dedikasi kepada pihak yang terlibat semasa aku di Sintok 30 Okt - 1 Nov 2010. Kepada Iwan Hartawan, thanks very much kerana sudi mengambil aku di Pekan Changlon. Maaf kerana ganggu waktu tidur anda. Aku sebenarnya tak ada proper planning, just ad-hoc saja. Kepada Siti Rasyidah, thanks my lovely friend, jasa mu dikenang. Sanggup berhujan lencun bersama-sama ke Ekspo Konvo untuk mencari barang dipesan, merayau dalam hujan. We have fun together in the rainy days. Eyukkksss... Kalau ada pilihan, pastilah kita pilih bermandi peluh, panas dari bermandi hujan. Tapi dah musim tengkujuh, redah sajalah. Kepada Kak Ina, only the name i know as mentioned. Thanks sebab bagi tumpang, bagi makan laksa and bagi saya memekak di rumah akak a few days dulu. Paling PENTING, bagi tumpang kereta Myvi akak yang cute tu. Kalau tak, saya tentu tak dapat berjumpa family bakal mertua and tak dapat tengok si kaseh ambil ijazah dalam hujan. Thanks a lots akak. Laksa akak masak, marvelous, delicious. Yummy. Lain kali kita jumpa lagi ya, Insyaallah. Kepada yang terlibat secara tidak langsung, tak tersebut tak terucap ucapan terima kaseh, jangan kecil hati, aku tetap ucap terima kasih. Kalau tidak, tak jejak aku di KL ini lagi. Terkandas dalam banjir di Sintok. Sob-sob-sob.
footer

No comments:

Post a Comment