Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

Refreshment

Mari kita lihat penyegaran berganda dalam dunia fesyen. Mungkin aku agak ketinggalan dalam dunia peragaan. Dah nama peragaan. Tak kan aku nak memperagakan semua yang ada dalam dunia fesyen aku. Kadang-kadang pernah terdengar tak orang kata, Less is Moreeeeeee. Yeahhhhh.

Terlintas di Cik Epal. Phweitttt. Awak ni rajin review perkembangan dunia artisan sejak kebelangan ini ya. Jadi saya terbaca entry yang ini. Membuatkan aku tertarik nak tengok siapakah gerangannya manusia makhluk Allah yang diberi hidayah ini?????

Mukanya Cute. Designnya Unik. Tapi yang paling aku tertarik nak menggoogle beliau sebab beliau ada sketch yang comel. Hahaha. Bias. Hana Tajima Simpson.

Beliau sekarang dilihat close with Yuna. Fesyen yang diketengahkan kelihatan funky. Funky ala-ala bermuslimahan, kira okeh la tu kan. Aku sendiri pakaian bukanlah kelitupan sangat apatah lagi nak extra keterbuka-bukaan dan kededah-dedahan, takut haku kang kena hentam.

Fesyen diaorang menarik hati aku, sebab aku jugak ada sikit-sikit menghala ke arah fesyen sebegitu. Mudah. Simple tapi ada daya tarikan. Aku jarang berpakai ala-ala feminin dengan dress or flowerest blause bagai. Aishhhhh. Terkurung sifat woha-woha aku. Rasa diri ayu dan sopan sangat bila berbaju ala-ala feminin sampai tak sampai hati nak cabul cara pemfesyenan tersebut. Tak kan nak menggedik-degixssss. Sila jangan mencemarkan dunia fesyen. Kihkihkih. Karekter itu penting. Bukannya Kerek (Gerek) (?).

footer

No comments:

Post a Comment