Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

Menceceh

Wahhhh... Sejak merungut di blog tempoh hari, lepas sedas, duadas, tigadas, empatdas, berdas-das dan berbakul-bakul imbuhan dos-a yang aku perolehi agaknya. Tapi itu semua sebagai peringatan kita juga. Bila dah tertulis macam tu nampak buruk dan menyusahkan orang, jangan pulak kamu nak jadi seperti orang yang begitu. Renung-renungkan, jangan sekadar termenung; fikirkanlah dan selamat beramal. 

Hari ini, aku nak kembali beraksi seperti diri aku. Aikkk. Sebelum ini bukan diri aku ke? Diri aku jugak, tapi kurang vitamin kasih sayang. Kah-kah-kah. Itu yang memberontak minta sedekah kasih sayang (?). Lawaklah penyataan tersebut. Sebenarnya minggu-minggu kebelakangan ini rasa dibuli dalam diam. Huhuhu.

Jadi hari ini, come back to myself. Aku adalah aku. Yok intai my closet. I m not cleaning up my closet...yet T_____T , but just to show you my tudung box.

Warning: Kan aku dah cakap. I m not cleaning up my closet. So. Ini hanyalah sebagai tatapan. Bukan acara tawar-menawar mahu bargain for tudung. NOT FOR SALE.

Abaikan amaran awal kitaran feminin di dagu aku itu. Tak mahu PS, sebab originaliti kan ada extra value.

Menggayakan Shawl anting-anting. Agak blur nak gayakan lilitan. Ada sesiapa ada cadangan pemakaian yang lebih menarik????

Gadis Semasa....

Makan... Nom-nom-nom aktiviti.

Beriadah... Di Taman Tasek Pemaisuri

Bersuka-ria... Aktiviti malam

Berlibur... Di I-City, Shah Alam

Bekerja... Abaikan muka aku yang bolat. Di Travel Agency... Nak melencong melancong contact lah aku

Semasa menaiki Hop-on Hop-Off tour city Kuala Lumpur. Bukan DJ BeeCee ya. Kihkihkih 

Menjadi makcik-makcik di UUM. verstyle kan penting. Kahkahkah.

Dah Cuci mata dengan kain tudung. Mari cuci mulut makan pencuci mulut (?). Tapi sebelum cuci mulut, kena makan dulu. Mari Lunch. Lapar. T_______T
footer

No comments:

Post a Comment