Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

Selingan Tajam

Money is Power
Hanya selingan bernada tajam.

Tajam ke?

Sila tumpulkan pendengaran dan tumpuan pemikiran anda sekarang. Maksudnya? Tah... Aku pun tak paham... Saja je mengarut dan melalut.

Dengan duit anda akan ditunggang (?). Apa ayat aku ni? Berbaur lucah saja. Bukan-bukan-bukan. Ini bukan laman 18sx ke apa tah. Dengan duit, jangan anda fikir, anda mampu mem'perolehi' orang lain. Erkkk. Apa plak ni? Ini bukan isu pemerdagangan orang ini. Sejak Bila pulak ada isu dagang pak malau orang ni?

Kan aku dah kata. Ini hanya entry selingan benda tajam.

Berehat sebentar, berehat dari kekacauan dan kehuru-haraan pekerjaan.

//

Relaks. Ingat. Esok Cuti.

1..2..3... Fuhh-fuh-fuh... macam senaman pernafasan ibu-ibu mengandung.

Arghhhh. Lega.

Okeh. Sambung entry. Sudah lupa entry asal. Sekadar terasa nowaday, money is power. Ada duit, semua jalan. Ehhhh. Duit boleh beli nyawa ke? Mungkin boleh untuk meragut nyawa, tapi untuk memberi nyawa belum tentu lagi. Kan ajal dan maut di tangan tuhan. Okehlah. Sudah kembali ke paras pemikiran normal, maka sudah terlupa tujuan entry ketika berpemikiran abnormal tadi. Hihihi

NotaKuaci: Sudah bersedia meningkatkan paras adrenalin anda secara tiba-tiba?  Inilah cabaran yang sebenar. Deal with human, you never know what will happen. Lebih mencabar dari membuat bungee jumping. Sekadar melawan ketakutan dalam diri anda terhadap sesuatu ketinggian~~~ gayat. Deal with human, more than beyond expectation, you never know what will happen.

footer

2 comments:

  1. mungkin $$$$ = make life easiest & fun
    tetapi $$$$ = make happiness ever after(belum tentu)

    ReplyDelete