Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

Mr. & Mrs. Yogi Bear

Inilah teman tidur aku. Erkkkk. Harap Joey si bear kesayangan tidak merajuk membaca statement ini. Kalau malam ini, beliau merajuk duduk bawah katil, akan aku cari siapa mulut tempayan yang jadi posmen karat kepada Hencik Joey aku. Gila apa aku ni. Mana mungkin si bear tak bernyawa tersebut bisa jeles. Kihkihkih.
























Aku dan si dia. Mr. & Mrs. Yogi Bear. Ngeeeee.


























Muahhhhhhh 8x. Kenapa hencik comel sangat. Kalau ada maskot Yogi Bear, aku nak peluk herat-herat sampai orang dalam maskot tu tak boleh nafas. Kahkahkah.























Dibelasah kerana tidak cium mereka juga. Kes ini kes terpencil, akibat jeles. T__T

























"Ini kawan baru aku. Baru jumpa di Sahara", Kata Aku dengan berlagak lagak macho (?). 

Siapa lagi comel??? Cakap!!!!!!

Bila si budak (?) berumur hampir  26 tahun (2 bulan lagi..T___T) berlagak seperti umur 16 tahun. Rasa macam mahu kembali ke zaman persekolahan pula. Heppppp. Siapalah yang malas pergi sekolah tu???? I lovvvvveee being a student. Aku sukkaaaaa pergi sekolah. Kedatangan 100%. Sebab suka jumpa kawan-kawan. Kat rumah, bosan. Tak ada sesiapa teman berlawan. Erkkkk. Jujurnya sebab suka pergi sekolah. T___T. Asalkan boleh jadi motivasi suka pergi sekolah. Ngeeee.

footer

No comments:

Post a Comment