Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 25, 2011

Tempat Baru

Assalamualaikum..Hukhukhuk.. Batuk bukan sebab dah tua. Ceh. Tak nak mengaku sudah tua. Batuk sebab blog sudah banyak habuk. Wahhhh! Lamanya meninggalkan blog sampai sudah banyak habuk. Debu anasir jahat. Sedih sebab banyaknya cerita yang tak di update dalam blog. Aikkkk. Itu pun nak sedih????? Tak ada siapa pun yang kesah kan-kan-kan? Adaaaa!! Aku kesah. Huhu.

Inikan blog aku. Warna warni hidup aku. Kalau tak ada update entry makanya macam tak ada warnalah hidup aku. Ceh-ceh-ceh. Waiting for my new entry i don't know when. Huhu. Coming soon. Aku akan cerita, kisah-kisak aku di bumi PD ini.

Now.i.wanna.go.for.lunch.Lapar.ini.Jumpa.Lagi.Nanti-nanti.dengan.kisah.PD.Tata

footer

No comments:

Post a Comment