Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 27, 2012

Hati di Gari

Assalamualaikum
Terasa Sangat-sangat-sangat lama tidak bertaipan di blog ini. Maka rasanya adalah seperti dipaksa mencurahkan idea ke atas kertas kajang saat jawab exam Bahasa Melayu 2. wahhhhhhhhhh~~ Watashiwa rasa'o sangate buntuni... -_-!
//
After a long long long time duduk diam in silent mode, aku rasa kekok untuk bertaipan secara meriah-meriah.  Tetapi bila tengok entry the last date yang aku publish, OMK! What the jerk i'm doing. Like doing nothing!...Tak menarik langsungkah hidup sampai tak berupdate blog dalam kadar masa yang sangat-sangat-sangat lama. Serius sangatttttt lama! (Hah! tuh dia...serius lama... dia maiii dah nak merapu..huhu)

Walau apapun telahan yang ada, alhamdullillah... Hidup aku si budak comot, masih comot-comot seperti biasa. Ada banyak cerita, tetapi mungkin sebab hanya bermukim dalam minda dan bertaipan dalam hati saja so tak adalah terpublish di alam maya. Useless!

Aku masih mencari rezeki di Bandar Penawar. Masih menjadi anak dara yang sedang giat mencari-cari idea untuk majlis perkahwinan yang berlangsung tak tahu bila. Masih mengharap nyawa dipanjangkan dan dikurniakan kesihatan yang A++. Masih jadi aku. Hahaha..Belum lagi menjadi kau. Hahaha.. Akur, tak karoot komedia.
Sudahlah budak Comot. Useless saja taip panjang-panjang tapi apa pun tak ada. -_-!

Akhir entry, aku ucapkan selamat bersahur, SELAMAT BERPUASA di hari ke-7 bulan Ramadhan ini. Dan SELAMAT BERIFTAR bersama yang tersayang. Hati sayu sebab tak dapat berbuka bersama dengan si Kaseh tahun ini kerana beliau di dalam pulapol. #-_-

NotaKuaci: Tiada imej untuk dipapar sebab akhir-akhir ini lebih gemar menjahit manik di fabrik dari membelek pic di PC. Sudah jadi makcik-makcik wanna be rasanya.

Yeah...3 minggu lagi Aidilfitri. Giat nak jahit manik pada lengan baju untuk diperagakan sebagai penyeri raya... No wonder lah kenapa blog terbiar sepi sekian lama.

footer

No comments:

Post a Comment