Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

Budak Comel...Nephew Budak Comot

My Nephew Budak Comel

Nama         : Ammar Syazwan Bin Anuar
DOB          : 21hb Okt 2008
POB          : Hospital Mersing
Nama Ibu   : Sarimah Binti Sibli
Nama Bapa: Anuar Bin Daron
Berat          : Dua bulan lepas 8.8 KG
Umur          : 1 Tahun 6 bulan


Pic ni masa dia kat hospital lagi. Belum kenal erti rumahku syurgaku lagi. Duk bertunggu-bertangga kat katil hospital. Kat bawah ni lagi hidangan yang menyelerakan cannibal. yummy...yummy... Mari menyantap mata dengan pic budak comel, ammar yang ada dalam simpanan aku.



Lagi aku tengok lagi aku geram nak peluk cium, nak geletek dia and perut buncit dia. Aku kata perut dia buncit, dia akan selak baju tepuk perut dia yang buncit tu... Kalau sehari duduk dengan dia, ada je gelagat dia yang tak kering gusi nak gelak... haha... ini budak, banyak idea, banyak fiil dan banyak-banyak yang aku tak leh lupa bila dia angkat botol 100+ 1.5L dari dalam baby walker... Sangat kelakar. Cuma rugi aku tak snap pic dia. Dengan muka and mata yang terpejam celik, ketap gigi... Adoihai..sangat lawak kami tengok.

Ammar Versi Pakcik    Ammar Versi Makcik


Ammar and Budak Comot

 Ni masa dia guna Baby walker. Ada dua baby walkernya. 
Satu Warna Biru, satu lagi warna merah

 Ni era merangkak lagi ni. Masih gigih memantapkan diri skill merangkak.

Sekarang ammar dah pandai jalan.

Dialah yang menghiburkan hati kami sekeluarga.Dari kecik umur seminggu, dia dah melalak tak ingat dunia, ingat nak nangis je. Perkataan pertama yang kami dapat detect dia sebut adalah 'Air'. Dia tak macam budak-budak lain, dia kategori cerdik bagi aku. Dia nangis, dia akan sebut air untuk minum susu. Dari kecik dia minum susu Dumex. Sama macam aku kecik-kecik dulu. Kami membesar sebagai anak Dumex. Huhu...






NotaKaki: Dia ni macam aku, like me like nephew. Ciri-ciri dia macam aku. Nakal, comel, comot dan yang paling penting... Cerdik... Haha.. Mengaku kami cerdik... Comot punya Budak...lalalala

No comments:

Post a Comment