Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 12, 2010

i LoVe You... Love You Much Muaahhh3

Aku kadang-kadang suka menyendiri... Tapi bukanlah kera sumbang sombong bongkak takbur...Huhu... Bila aku tak berperasaan nak join orang berhingar-bingar, melepak depan TV hatta melepak dengan orang katil sebelah sekalipun, aku suka sumbat telinga aku dengan MP4 kesayangan aku ni. Melayan lagu sambil main game kat hp. Wahhh... heavenlylah aku dengar lagu sambil layan game. Orang sebelah cakap pe pun aku tak dengar. Sangat khusyuk dengar lagu sampai kadang-kadang terkluar suara aku yang sumbang mambang tak sedak ternyanyi sama-sama... Syok sendiri.. Haha

kalau tak de mood berkepit dengan hp aku, aku akan amek Sudoku Book ke amek searching word Book bawak katil aku, mulalah aku duk ngadap buku, macam tekun study walaupun dah lama meninggalkan kaki bangku meja universiti... Owhhhh... UUM, i miss u bebeh.. huhu... Berpura-pura tekun mengadap buku. Haha... adakah aku ulat buku atau ulat bulu... Haha... Tetibe Perut aku lapar, ada orang sedang waiting for me untuk lunch sama-sama... Mari kita Ca Alif But... Dah lunch hour ni... Mari makan... Wahhhhhh.... Makan lagi yang sering diingati...

No comments:

Post a Comment