Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

Tomeinye...


Aku sangat suka tengok benda comel. Kau pun tentu suka. Tipu lah kau tak suka.

Yang lelaki tengok pompuan cun, yang pompuan tengok lelaki handsome. Hahaha... Ghitu plak.Aku ni? tak de sapa yang nak tengok lah ye. Maklumlah tak cun. Huhuhu

Ni bukan nak cakap pasal cun-melecun, gojes ke apa. Ni nak share pasal little sweet comel lotte. Sapa??? Bukan barang berjantina lah. Ni super duper gojes. Thumdrive macam-macam rupa. adoihai. Comelnya tengok. Aku hanya suka tengok je, tuk keep it as collection, tak mau lah. Nak wat pe. Simpan-simpan je, bukan leh guna. kang takut sayang tergores, tercalar, terhilang, ter-ter-ter lagi. Kang aku gak yang tersedu, tersedih, teresak-esak meraung thumdrive hilang. Huhuhuhu. Jerknya.

So, aku hanya simpan je pic so aku tak terkilan kalau hilang. Nak beli pun sebenarnya bukannya mampu. Mahal hooo. Mahal untuk something yang kita tak guna but investment for collection je. Kalo mahal tapi kita guna,it will be priceless kan-kan-kan??? Psiko sikit. Jangan lupa berjimat in theme of membazir. Kalo membazir, membazir juga, tapi berjimat dalam membazir. Huhuhuhu

Semalam meeting Uncle Google. Macholah Uncle Google, setiap hari aku jumpa dia je. Dia tak cari aku pun kalau aku tak menggoogle dia, sampai hati Uncle. hahahaha. Aku terpandang satu gadget yang rupa bentuknya, awesome.  Nak satu, nak satu. Terjerit dalam hati, sampai giat mengsave pic. kan collection aku senang je. Tak guna duit pun, guna jari and mata, berkenan dihati terus muat turun ke dalam hdd. Hahahahha. Membazir kat hal lain lah. Niat dah tak suci, masih ada niat nak membazir. Huhuhuhu

Macam mana kalo anda ada thumdrive rupa bentuknya sebijik macam ni???


Wahhh... Lapar tengok thumdrive selalu macam ni.

French Fries...Hmm..Sedapnya
Banyak lagi figure yang aku just keep in mind je nak buat collection, then niat nak pegang-tapi-tak mau-beli...Huhuhu...Membazir thumdrive banyak-banyak.

Pieces of cake pun ada. Ermmm... Bestnya... 


Biskut pun ada.




Sushi Set.


Chicken Wings and drumstick. Yummyliciuos.
Eiffel tower and Statue of Liberty.

 
Bullet set.

 
Fruitiest.

 
USB limited edition The Beatles


USB sempena FIFA World Cup 2010.


Thumdrive atas memang stylo-mylolah kalo ada. Figurenya sangat cute-miut. 
-
-
-
-
-
Tapi....
 
Ini saje milik aku. Apacer 2G since aku kat U. Tak stylo,tapi ini second thumdrive  yang aku berhak-milik-tunggal dari dulu. Yang first tak ingat misplace or hilang. Huhuhhu

And external hdd yang tak seberapa.

Samsung 250GB. Cukuplah, bukan nak simpan wang dan hard properties dalam tu.

Beli yang perlu saje untuk kegunaan harian.Eceh-eceh-eceh dan membazir ikut haluan lain.

Kan aku dah kata, membazir is my dark-side. Masih improve to be better. So baik aku berjimat in theme of membazir, still kelihatan membazir, tapi masih berjimat bagi aku.
Akan tambah collection dalam alam maya yang lain.
logo baru

No comments:

Post a Comment