Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

Bermenung-menungan

Aissshhhh... Mari kita masuk sesi bermenung-menungan. Minggu ini, minggu bermenung untuk aku. Hari khamis minggu lepas dapat a call. Macam zasss... sila ubah pendirian anda dengan segera. Maka... Minggu ini memaksa aku bermenung-menungan untuk mencari ketabahan diri. Banyak perlu aku selesaikan untuk menjalani hidup yang akan datang. Bagaimanakah keadaannya? Apakah yang akan terjadi? Kondisinya seronokkah? Mampu memikat sukmakah? Hodoiiiiii... Tolong aku. Sesi bermenung-menungan pun bermula.




















Bermenung-menungan melekap di dinding. Merenung kosong. T___T. Abaikan hencik jerawat.

 Bermenung-menungan di kaki tangga. Aisssshhh. Orang tua-tua kata tak baik.. Ye ke?






















Bermenung-menungan di... kaki...tangga...lagi????






















Aktiviti di luar pun bermenung-menungan...Hadoiiiii... Terseksa jiwa.






















Di tepi tasik pun bermenung-menungan.






















Lihat ke dada langit pun nak bermenung-menungan. 

Serius. Aku memang sedang dilanda sindrom bermenung-menungan. Simptom-simptom yang membawa kepada makan tak berapa kenyang, tidur tak berapa lena, mandi tak berapa basah... Sebab terlalu banyak bermenung-menungan. Keputusan yang akan aku ambil akan merubah masa depan aku. Ia akan mengubah haluan hidupku. Hidup kadangkala bukan saja perlu mengambil kira sumber material. Kadangkala ia melibatkan ketenangan jiwa. Atau juga keadaan semasa. Aku pula??? Apa faktor yang perlu aku ambil tambah tolak bahagi darab?

NotaKuaci: Gambar bukanlah semasa simptom bermenung-menungan melanda. Tetapi masa check HDD, saja mengimbau kenangan untuk meredakan perasaan dan menenangkan fikiran,  aku tengok banyak koleksi gaya aku bergambar menggunakan posisi termenung. Maka aku aplikasikan untuk entry kali ini. Serius. Aku nak sambung bermenung-menungan seketika. Nak masuk bilik termenung sekejap. Tata.

footer

No comments:

Post a Comment