Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

Sudah Tiba

Entry berbentuk mood lari-lari sampai tercungap-cungap. Akur. Redha. Redah. Sebelum ini, macam dah mahu pause sebentar bertaipan secara rancak di blog, tetapi ada kejadian yang perlu di update dengan keadaan semasa sebab kalau tak update nanti rasa macam kuno pulak. Jujur. Bermula entry yang berkaitan tertepeknya header Budak Comot di Blog hencik kacak duduk jadi cikgu dekat Sabah nuh, hinggalah entry ini. Bukan terpasa, tapi rela. Sebab tak nak nanti rasa kuno berkulat dalam hati. Nanti nak update rasa macam cerita dah basi dan berkulat bagai.

Okeh. Cukup panjang mukadimah. Maka, aku sudahi dengan gambar dan caption. Masih ingat entry ini????

Maka... Tadi semasa mahu keluar lunch, ada loceng berbunyi. Ada loceng berbunyi, tanda ada orang datang duk tekan loceng di downstairs. Okeh. Bukan itu nak cakap. Nak cakap hal ini.























Barang di nanti sudah tiba. Dia datang, dengan lenggang-lenggoknya... dia datang... Jengjengjeng...

 A couple set of keychains. Huruf "S" & "I". Dua buah hati.

























"I" dan "S"

























Dua buah hati. GREEN. I love GREEN.

























Love IS Love. Cinta SI Chenta. "I" & "S".

























Thanks kepada kakak yang manis juga. Dapat paper clip. Bee. Bieeee... Erkkk. I love you.

Bukan dalam mood berblog maka entry adalah tawar tak ada garam. 

Kalau rujuk entry sebelumnya,  kononnya benda comel-comel ini untuk hadiah si kaseh birthday beliau nanti, tapi kenapa aku tepek entry sebelum birthday beliau??? Tak apa, tiada perkara hal berbangkit yang merisaukan aku kerana hencik si kaseh tidak akan menjenguk blog ini. Wahhhh. Jawab dengan yakinnya. yesss. T____T. Next month dah April, maknanya birthday hencik si kaseh adalah bulan depan. Maksud tersiratnya juga, birthday aku juga akan datang, sebab aku pun orang April juga. owhhhhhhh...Noooooooo.

T.A.M.A.T

footer

No comments:

Post a Comment