Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

Esok

Aku sangat happy sampai tak terfikir hal semalam atau hal yang tak menyenangkan hati yang lain. anggap sahaja itu penambah pahala puasa. Kalau hidup malar sahaja, tiada adrenaline rush-and-down pasti tak seronok. Huhuhu

Oleh itu, aku selalu rasa macam malam semalam itu malam esok, malam ini jugak malam esok, apatah lagi malam esok, pastilah jadi kenyataan. Insyaallah. Amin. Aku mahu mengkhabarkan berita gembira buat warga kampung. 
 
Menghitung hari. Nasib tinggal sehari, kalau kena hitung pasir macam kat atas ni? 
Nangislah aku. Stress-stress-stress

My mum sudah call-call, pasti terngiang-ngiang suara anak kenakalan-dan-kesayangannya ini di sisi dia, itu yang dia call mahu pastikan yang dia sebenarnya sedang berkhayal sahaja. Huhhuhu... Sabar my mum, esok malam aku and dia akan pulang ke pangkal jalan kampung halaman.

Kalau aku and dia dress-up macam ni, pasti my mum tergamam. My dad, sure belasah pakai rotan. Rotan tersebut dah muncul walaupun aku pernah nyorokan dulu-dulu masa aku kecik-kecik.




Kampung halaman dengan pantai yang indah. Tunggu kedatanganku. Gambar tipu-tipu

Tak sabar nak balik berbuka bersama si dia and sekeluarga. First time kami buka bersama sekeluarga after 3 years. Insyaalah.

First time jugak aku akan try naik BAS SEPAKAT LINER. Apalah rasanya nanti. Macam didodoi kah atau macam digoncang kah.

Tak sabar mahu berjumpa sanak keluarga. Lelah dengan Bandar dan orang bandar. Mahu kembali kepangkuan keluarga seketika.

NotaKuaci: Sebaik mana pun layanan orang lain, tidakkan sama dengan keluarga sendiri. Air di cincang takkan putus. bila bersama keluarga pepatah ini muncullah. Tapi bila jauh dari keluarga, pepatah lain pulak yang diguna pakai. Huhuhu

Hujan lebat. Terperangkap. macam mana dengan plan aku nak buat nasi goreng ni. Goreng di dapur Roti Purikah mungkin? Alamakkkk...
logo baru

No comments:

Post a Comment