Idola Mimpi-mimpiku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

Menjaja Kuih Di Online

7 Ramadhan 1431

Puasa Baru masuk hari ke-7. sahur sudah, berbuka sahaja belum. Semoga ibadah puasa hari ini beroleh keberkatan. Aikkkk.. Kenapa ayat skema macam tazkirah sahaja ni. Huhuhu..

Okeh-Okeh-Okeh

Kawan baik aku sudah menghantar email menjaja kuih raya. Mudah betul sekarang ini, beli kuih raya melalui online sahaja. kalau orang lain buat kuih, home bakery home made, pakai jari uli-uli. Aku???? Online made choose by instinct kuih itu-dan-ini lazat... Ermmmm... Pakai jari uli keypad HP Hantar SMS. Order sahaja. Sebulan lagi siap lah, dihantar ke rumah. Mudah dan membantu ; aku berbelian dan kamu berniagaan.

Dalam senarai pilihan untuk dipilih ada 23 jenis termasuklah:

 Okeh. Ini semua pilihan yang ada. Yummylicious.

samprit versi bulat.

Almond London-bridge-is-falling-down.

mama Carrie-Junior

Prune Chocolate Tulip

Makmur Kristal-clear

Suji Kacang

Dalam senarai teratas carta on-cart akan ku pilih:

Almond London Rose

Kek lapis Chocolate Chip

Tat HP Blue Berry CSL

Tat Hand Bag

Coklat Lazat Lanza

Okeh. List dalam troli akan diforward SMS esok untuk order pada kawan kesayangan aku. Tahun lepas sudah try first time order pada dia. RESULT. tak kecewa. Maka tahun ini, beli sahaja pada dia. Mudah dan pantas.

Bagi yang duduk Area MERSING, especially KAMPUNG SRI PANTAI. Mahu buat tempahan kuih raya click lah amek kesah di bawah ini dan drop your comment. Aku akan tolong sampaikan pesanan tempahan kepada kawan kesayangan aku tersebut.

NotaKuaci: Best cuci mata tengok kuih raya. Tak sabar nak raya.


logo baru

No comments:

Post a Comment